Iranian Agriculture News Agency

ضرورت برون‌سپاری و واگذاری تصدی‌های بخش کشاورزی به تشکل‌های استان مرکزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با تاکید بر این که اقدامات و پیگیری هادر راستای حمایت از تولید بخش کشاورزی و تحقق وظایف سازمان باید با جدیت دنبال و منجر به نتیجه شود اظهار کرد: ارتباط و تعامل با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و دیگر تشکل های بخش کشاورزی باید تقویت شود.

ضرورت برون‌سپاری و واگذاری تصدی‌های بخش کشاورزی به تشکل‌های استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی،  آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در نشست مشترک معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان مرکزی با تاکید بر این که اقدامات و پیگیری هادر راستای حمایت از تولید بخش کشاورزی و تحقق وظایف سازمان باید با جدیت دنبال و منجر به نتیجه شود اظهار کرد: ارتباط و تعامل با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و دیگر تشکل های بخش کشاورزی باید تقویت شود.

وی برون سپاری و واگزاری تصدی ها به تشکلهای بخش کشاورزی را ضروری عنوان کرد و افزود: برای رفع مشکلات و انجام وظایف چاره ای جز برون سپاری نداریم و مشکلات سازمان با برون سپاری حل می شود.

وی ضمن تاکید به برگزاری جلسات کاربردی و مصداقی پیگیری کردن امور گفتند: باید با همکاری و همدلی دست به دست هم بدهیم و مشکل برون سپاری ها و واگذاری ها را حل کنیم تا راه برای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هموار گردد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشتند: باید در سال جاری به یک نتیجه و رتبه خوبی همانند سالهای گذشته در برون سپاری و واگذاری تصدی های سازمان جهاد کشاورزی برسیم که این موضوع نیاز به حرکت و عظم همگانی دارد.

  در ادامه نشست مشترک معاونین و مدیران جهادکشاورزی استان مرکزی مهندس زاهدی اظهار کرد: مبارزه با سن گندم از مهمترین موارد مورد توجه است چراکه تاثیر مهمی در کیفیت گندم تولیدی خواهد داشت. در راستای بهبود کیفیت گندم و کنترل سن مادر در سال جاری سه راهبرد پیش بینی شده بود که با توجه به گام نخست، حدود 65 هزار هکتار مبارزه با سن مادر انجام شد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده در روزهای اخیر و مبارزه با پوره سن گندم که در گام دوم پیش بینی شده بیان کرد: در حال حاضر جمع مبارزه با پوره سن گندم در استان مرکزی 6هزار و 437 هکتار است و با سطح زیرکشت تناسب ندارد، عملکرد برخی شهرستان‌ها صفر است که اصلا با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان این وضعیت نامناسب و نگران کننده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: به منظور مبارزه با سن زدگی حداکثر یک هفته زمان باقی مانده و با توجه به شرایط مزارع  وسن پورگی و گرم شدن هوا، از هفته آینده باید سن کشی آغاز شود چراکه تاثیرات منفی نمایان می شود و گام سوم(کنترل مراکز خرید و کنترل کیفیت آب) با مشکل مواجه خواهد شد.

زاهدی بیان کرد: تقاضاداریم در این هفته عقب افتادگی ها جبران و پوره کنترل شود چراکه در غیراینصورت تمامی زحمات گذشته به هدر خواهد رفت و ممکن است عملکرد در پایان فصل زراعی جاری زیر سوال برود

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید