Iranian Agriculture News Agency

پلاک‌گذاری 12 هزار ماشین‌آلات کشاورزی در استان مرکزی

رئیس اداره امور فناوری مکانیزاسیون جهادکشاورزی استان مرکزی مجموع ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین) در سطح استان را 14 هزار و 500 دستگاه دانست و گفت: در راستای اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در مرحله اول حدود 8 هزار و 500 دستگاه و در مرحله دوم نیز 3هزار و 500 دستگاه پلاک گذاری شده و مابقی نیز در مرحله تشکیل پرونده و طی کردن مراحل اولیه هستند

پلاک‌گذاری 12 هزار ماشین‌آلات کشاورزی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی ، محمد بابایی بیان کرد: صاحبان ماشین آلات کشاورزی که تا کنون نسبت به پلاک گذاری اقدام نکردند، می بایست برای تخصیص سهمیه سوخت کامل، جهت تشکیل پرونده به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه نموده و با هماهنگی با مرکز راهنمایی و رانندگی شهرستان یا شورای نظام صنفی شهرستان اقدامات لازم جهت بازدید و تایید کارشناس از ماشین کشاورزی را انجام دهند.

بابایی با اشاره به مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا،ارز و سوخت از نصف شدن   سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک خبر داد و گفت: طبق مصوبه اشاره شده و با توجه به محدود بودن سهمیه استان، سهمیه بهاره ماشین آلات فاقد پلاک که تا کنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده اند، نصف شده است.

 وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز پلاک گذاری، سهمیه سوخت این دوره ماشین های کشاورزی که پرونده تشکیل دادند و منتظر دریافت پلاک هستند، کامل پرداخت شده است.

رئیس اداره امور فناوری مکانیزاسیون جهادکشاورزی استان مرکزی از برگزاری 60 دوره  نوبت بازدید جهت پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با همکاری کارشناسان راهنمایی و رانندگی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته و در جهت کاهش تردد تراکتورها و کمباین ها در سطح استان، با همکاری کارشناسان مربوطه  60 نوبت بازدید از ماشین آلات کشاورزی را از اوایل تیرماه تا پایان سال گذشته انجام داده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: طبق برنامه ریزی و اقدامات انجام شده قرار بر این است برای ماشین های پلاک گذاری شده کارت سوخت صادر شود.

بابایی با اشاره به ایجاد برخی مشکلات در روند ثبت نام جهت دریافت سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی در  روزهای اخیر، گفت: مشکلات موجود از طریق استانداری و ستاد سوخت مرکزی پیگیری و حل گردید و در حال حاضر بیش از 90 درصد از مالکان توانسته اند سهمیه سوخت بهاره خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید