Iranian Agriculture News Agency

تامین بخشی از بسته معیشتی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی

مجید آنجفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در نشست سراسری هم اندیشی مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه سراسر کشورکه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد از تامین بخش عمده ای از بسته های حمایتی به خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توسط این سازمان خبر داد

تامین بخشی از بسته معیشتی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی ، اجلاسیه سراسری هم اندیشی مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان های جهاد کشاورزی کشور ودر استان مرکزی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه دو موضوع اجرایی نمودن شعار سال با عنوان جهش تولید و رزمایش سراسری کمک مومنانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجید آنجفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در نشست  سراسری هم اندیشی مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه سراسر کشورکه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد از تامین بخش عمده ای از بسته های حمایتی به خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توسط این سازمان خبر داد و گفت: پیرو جلساتی که در استانداری و دفتر نماینده ولی فقیه استان و به تبع در واحدهای شهرستان تشکیل گردید، سهم جهاد کشاورزی تامین بخش عمده ای از این بسته حمایتی لحاظ شده که امید است با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی مناسب این امر به نحو احسنت درسطح استان صورت پذیرید.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر حمایت از اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، تامین صد هزار بسته حمایتی با ارزش ریالی هر بسته حداقل 120 هزار تومان در دستور کار مسوولان استان قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه سازمان در سال گذشته به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است، بیان کرد: اهداف و مجموعه برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری، بر اساس جهش تولید هدف گذاری شده است.

وی افزود: در راستای اجرای اهداف و برنامه ها با موانع و مشکلاتی ممکن است روبرو شویم از این رو نیاز است در این زمینه دستگاه های مرتبط هماهنگ و متحد عمل کنند.

حجت الاسلام توکلی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در این جلسه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا نباید مانع جهش تولید شود، خاطر نشان کرد: هم راستا با شعار سال، نیاز است تمامی سازمان ها از جمله جهاد کشاورزی تمام توان خود را به کار بسته و با فراهم کردن بستر و شرایط تولید، علاوه بر ثبات، جهش تولید را نیز در کشور رقم بزنند.

وی در پایان افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی همسو و هماهنگ با دیگر نهادها و واحدهای فعال استان در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین کاهش خسارات و آسیب های سیل اقدامات مطلوب و موثری را انجام داده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید