Iranian Agriculture News Agency

پرداخت 676 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان مرکزی

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 676 میلیارد ریال بصورت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی این استان پرداخت شد.

پرداخت 676 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی، حمید رضا کتانفروش گفت: این تسهیلات در قالب 60 طرح کشاورزی بصورت پرداخت تسهیلات رونق تولید سال98  به متقاضیان بخش  های مختلف کشاورزی پرداخت شده است.

کتانفروش هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی  طرحهای نیمه تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار کرد : این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش صنایع تبدیلی و غذائی  پرداخت شده افزود:  شهرستان خمین با معرفی 6 واحد تولیدی و دریافت204 میلیارد ریال  بیشترین تسهیلات رونق تولید 98 را در بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.

کتانفروش با اشاره به اینکه بانک آینده  با پرداخت 200میلیارد ریال رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید دربخش کشاورزی را دارا است، افزود  : کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی وصنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام وطیور، شیلات و گلخانه- صنایع تبدیلی وتکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید