Iranian Agriculture News Agency

لزوم انجام بیمه برای امنیت بهره‌برداران بخش کشاورزی استان مرکزی

با توجه به فرصت باقی مانده و لزوم انجام بیمه برای امنیت بهره برداران بخش کشاورزی استان جهت بیمه نمودن بخش های زراعت و باغبانی، باید اطلاع رسانی به بهره‌برداران صورت گیرد.

لزوم انجام بیمه برای امنیت بهره‌برداران بخش کشاورزی استان مرکزی

جلسه هماهنگی کارگروه تخصصی خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی با ریاست آنجفی ریاست سازمان جهادکشاورزی و دبیری معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی  جهادکشاورزی استان مرکزی، مدیران کل وابسته و تابعه، همچنین نماینده ادارات کل مدیریت بحران استانداری، هواشناسی، بانک کشاورزی، منابع طبیعی، سازمان مدیریت، دامپزشکی و نیز تعدادی از مسئولین و کارشناسان مرتبط با مخاطرات کشاورزی استان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری ایانا استان مرکزی، کتانفروش در این جلسه اظهار کرد: با توجه به فرصت باقی مانده جهت بیمه کردن بخش‌های زراعت و باغبانی، معاونت بهبود تولیدات گیاهی موضوع فوق را به اطلاع بهره‌برداران مربوطه برسانند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان مرکزی افزود: کار گروه تخصصی بیمه محصولات کشاورزی برای آسیب شناسی و ارائه راهکارهای بهبود بیمه محصولات کشاورزی الزاما تشکیل شود  و نقطه نظرات به دست آمده به مسئولین صندوق بیمه و وزارت جهادکشاورزی  منعکس شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری به خسارت دیدگان، بخش‌های تخصصی سازمان جهادکشاورزی نظارت کامل برنحوه پرداخت و هزینه کرد تسهیلات را داشته باشند.

در پایان تاکید کرد: با توجه به مسدود شدن سامانه سجاد از سوی وزارت کشور، استانداری مکاتبات خود مبنی بر بازگشایی مجدد تمامی قسمت های سامانه مذکورجهت رفاه بهره‌برداران را ادامه دهد.

درخصوص اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از فرونشست بیشتر دشت میلاجرد معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان گزارشی از عملکرد خود به معاونت برنامه‌ریزی ارائه کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید