Iranian Agriculture News Agency

جهانگیری ضمانت کرد:

تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به صحبت‌های معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی امروز گفت: بنا بر ضمانت‌های داده‌شده ارز موردنیاز برای واردات کالاهای اساسی، نیازهای صنعتگران و تولیدکنندگان، نیازهای پزشکی، دارو، ارز مسافرتی، بیماران تأمین می‌شود.

تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش «ایانا» به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی، در تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز (یک‌شنبه 23 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی که با حضور برخی اعضای کابینه دولت یازدهم برگزار شد، گفت: آقای جهانگیری گزارش کاملی درباره ارز و نیازمندی‌هایی که در بازار ارز وجود دارد، ارائه داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون اول رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود ضمانت‌های لازم برای تأمین ارز در حوزه واردات کالاهای اساسی، نیازهای صنعتگران و تولیدکنندگان، نیازهای پزشکی، دارو، ارز مسافرتی، بیماران نیازمند به‌صورت کامل را داد.

وی با اشاره به دغدغه نمایندگان درباره ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: آقای دکتر لاریجانی در این زمینه تأکید کردند که باید ناهماهنگی‌ها رفع شود و به‌گونه‌ای عمل شود که نظر منتقدان و کارشناسان دولت در تصمیم‌های کابینه لحاظ شود و در بازار ارز وحدت و وفاق حاصل شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه قوه مقننه کشور با اشاره به صحبت‌های سیف در این جلسه خاطرنشان کرد: بنا بر صحبت‌های ایشان هیچ‌گونه دغدغه‌ای در حوزه نیاز ارزی کشور وجود ندارد و ارز موردنیاز کشور به‌راحتی تأمین می‌شود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید