Iranian Agriculture News Agency

حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی

نمایندگان سوال‌کننده نیامدند

حسینی‌کیا از توضیحات وزیر قانع شد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت:از جمله سوالات ارجاع شده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی سوال آقای دامادی درخصوص نابه‌سامانی حوزه امور دام بود که از توضیحات ارائه شده توسط وزیر قانع نشد.

 نمایندگان سوال‌کننده نیامدند

به گزارش «ایانا»علی اکبری، در تشریح نشست دیروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: چهارده سوال نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون ارجاع داده شده بود که تنها چهارنفر از سوال‌کنندگان در جلسه حضور پیدا کرد و 10 نفر دیگر درخواست تعویق سوالات و اعلام انصراف کردند.

رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور سوالات نمایندگان متفاوت بود،گفت:برخی از سوالات درخصوص تداخل عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی کشاورزان،وضعیت دام و طیور و بازگشت ثبات قیمت خوراک دام و طیور بود.

نماینده مردم بجنورد،مانه،سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس با اشاره اینکه از چهارسوال مطرح شده توسط نمایندگان از وزیرجهاد کشاورزی دو سوال به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شد،ادامه داد:ازجمله سوالات ارجاع شده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی سوال آقای دامادی درخصوص نابه‌سامانی حوزه امور دام بود که از توضیحات ارائه شده توسط وزیر قانع نشد.

وی با تاکید براینکه حسینی‌کیا از توضیحات وزیر درخصوص واردات تخمه آفتابگردان قانع شد، عنوان کرد: علیم یارمحمدی نیز سوالی را در خصوص فواصل طولانی مراجعین محلی به شرکت شیلات منطقه مطرح کرد که پاسخ‌های وزیرجهاد کشاورزی قانع کننده بود و مقرر شد با همراهی و همکاری نماینده سوال کننده و وزارتخانه مشکل برطرف شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید