Iranian Agriculture News Agency

در راستای مکانیزاسیون کشاورزی میانمار انجام شد

600 تراکتور ، سهم وزارت کشاورزی میانمار/ این تراکتورها در بهبود کیفیت محصول و امنیت غذایی این کشور نقش بازی می کنند

براساس گزارش شرکت Yoma Strategic Holdings Ltd (1)، طی مراسمی در Naypyitaw میانمار ، 600 تراکتور از سوی برند جهانی New Holland Agriculture (تولید کننده جهانی ماشین آلات که دفتر مرکزیش در تورین ایتالیا قرار دارد) به وزارت کشاورزی ، دام و آبیاری میانمار تحویل داده شد.

600 تراکتور ، سهم وزارت کشاورزی میانمار/ این تراکتورها در بهبود کیفیت محصول و امنیت غذایی این کشور نقش بازی می کنند

براساس گزارش شرکت Yoma Strategic Holdings Ltd (1)، طی مراسمی در Naypyitaw میانمار ، 600 تراکتور از سوی برند جهانی New Holland Agriculture ( تولید کننده جهانی ماشین آلات که دفتر مرکزیش در تورین ایتالیا قرار دارد ) به وزارت کشاورزی ، دام و آبیاری میانمار تحویل داده شد.

به گزارش ایانا از mizzima ، معامله میان New Holland Agriculture و بخش مکانیزاسیون کشاورزی ( AMD ) میانمار در راستای نوسازی بخش کشاورزی میانمار انجام شده است.

این طرح همچنین از سوی بزرگترین بانک تجاری میانمار Yoma Bank حمایت می شود، به این صورت که با تامین مالی به کشاورزان این امکان می دهد تا نسبت به با پرداخت 10 درصد پایین تر ، در شش فاصله زمانی ماهانه طی سه سال نسبت به استفاده از این تجهیزات اقدام کنند.


با توجه به گزارش فائو، بخش کشاورزی میانمار، ستون اصلی اقتصاد این کشور به شمار می رود، به طوری که این بخش در حدود 40 درصد از تولید ناخالص داخلی ، 25 تا 30 درصد از کل صادرات و اشتغال 70 درصد از نیروی کار نقش دارد.

U Soe Hlaing ، مدیر کل AMD در این مراسم گفت: "تحویل 600 تراکتور ، گام رو به جلو در نوسازی گسترده کشاورزی میانمار است. این تراکتورها به عنوان یک بخش ضروری در بهبود کیفیت محصول و امنیت غذایی این کشور نقش بازی می کنند."

گفتنی است ، این تراکتورها شامل 500 تراکتور 75-hp TT75 ساخت هند، و 100 تراکتور 90-hp TD90 ساخت ترکیه است.

همچنین براساس گزارش ، شرکت New Holland Agriculture ، آموزش در زمینه بهره برداری و نگهداری از وسایل نقلیه را تا زمان حصول اطمینان از این که سرمایه گذاری زمینه تحویل ماشین آلات جدید با ارائه بالاترین بازده انجام شده ، برعهده دارد.

ترجمه: فرحناز سپهری

1- این شرکت در زمینه کشاورزی ، کشت و زرع؛ خودرو و تجهیزات ، که تامین و اجاره وسایل نقلیه موتوری و موتور خودرو؛ ... فعالیت می کند و دفتر مرکزی در سنگاپور قرار دارد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید