Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار اعلام کرد:

قلع و قمع 51 تغییر کاربری غیرمجاز در فریدونکنار/ آزادسازی 16 هزار متر زمین

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از قلع و قمع 51 تغییر کاربری غیرمجاز و بازگشت 16 هزار مترمربع زمین به چرخه تولید در این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع 51 تغییر کاربری غیرمجاز در فریدونکنار/ آزادسازی 16 هزار متر زمین

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حمیدرضا معماریان با اشاره به قلع و قمع 51 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای اسلام آباد شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: با این قلع و قمع 51 قطعه زمین زراعی تفکیک شده به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار ادامه داد: با اجرای این احکام 16 هزار مترمربع زمین مرغوب کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

معماریان تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز در اراضی زراعی و باغی و تغییر کاربری زمین های کشاورزی جرم محسوب شده و به شدت با آن برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کاربری و امنیت غذایی ایجاب می‌کند راهکارهای متفاوتی از جمله بهره‌گیری از توان و ظرفیت سامانه ۱۳۱ را در این زمینه به کار گیریم تا با استفاده از آن مردم بتوانند هرگونه تغییر کاربری‌ و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را اطلاع دهند.

این مسوول تصریح کرد: برای هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ضروری است با کارشناسان امور اراضی مشاوره و مجوزهای لازم دریافت شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید