Iranian Agriculture News Agency

84 هکتار زمین کشاورزی در بابل سنددار شد

مدیر جهاد کشاورزی بابل از 150 جلد صدور سند برای بیش از 843 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

84 هکتار زمین کشاورزی در بابل سنددار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تثبیت مالکیت و شناسنامه دار کردن اراضی کشاورزی ضروری است، گفت: تاکنون 150 جلد سند مالکیت به مساحت 843 هزار و 871 مترمربع برای اراضی کشاورزی  شهرستان بابل با حفظ حدود و ثغور صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: صدور سند مالکیت  براساس  قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی فاقد سند رسمی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و بررسی های بعمل آمده این مدیریت انجام  شد. 

وی ادامه داد: برای ایجاد فرصتهای شغلی پایدار، کسب درآمد و ایجاد فضای کسب و کار در 10  سال گذشته 22 میلیارد و 552 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ای مشاغل خانگی در بخش کشاورزی در شهرستان بابل پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: این تسهیلات به 259 نفر مستقل و 9 نفر پشتیبان با 95 نفر تحت پوشش پرداخت شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تسهیلات مستقل یا خود اشتغالی، در زمینه تولیدات گیاهی، پرورش گل و گیاه، پرورش قارچ، شیلات، پرورش ماهیان دو منظوره، سکوی جمع آوری شیر بود که فرد به شکل خویش فرمایی به فعالیتهای تولیدی و خدماتی می پردازد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به 9 نفر پشتیبان با 95 نفر تحت پوشش در زمینه صنایع ( تولید و بسته بندی ترشیجات و شوریجات ) و ...بود، گفت: پشتیبانان مسئولیت حمایت را در کل فرآیند تولید و ارائه خدمات، اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار (حسب مورد )، مشاوره، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش را به عهده دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید