Iranian Agriculture News Agency

820 میلیارد تسهیلات کشاورزی در بابلسر پرداخت شد/ اشتغالزایی 148 نفر

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از پرداخت 820 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

820 میلیارد تسهیلات کشاورزی در بابلسر پرداخت شد/ اشتغالزایی 148 نفر

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حمیدرضا رحمانی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از پرداخت 820 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان بابلسر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات، بستر ایجاد شغل پایدار برای 148 نفر در بخش های گلخانه، پرورش قارچ، جوجه کشی، پرورش ماهی، زراعت برنج و تجهیز و نوسازی ادوات کشاورزی فراهم کرده است.

رحمانی با اظهار اینکه کسب و کار خانگی به عنوان راهکار اساسی ایجاد اشتغال پایدار در روستاها می باشد، گفت: در بخش مشاغل خانگی (پرورش گل و گیاه، قارچ و پرورش ماهی) 7 نفر به صورت مستقل و پشتیبان برای دریافت 4 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به بانک معرفی شدند.

به گفته این مقام مسوول، 106 میلیارد ریال در بخش مکانیزاسیون برای خرید ادوات کشاورزی برای 66 نفر و تسهیلات سامانه سیتا 100 میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با اشاره به پرداخت 256 میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب، یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشاورز کارت و 350 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی رشد داشتیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید