Iranian Agriculture News Agency

جذب10 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از جذب 10 میلیارد و 800 میلیون ریالی تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

جذب10 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، قاسم حکمت‌شعار اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 10 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات طرح روستای بدون بیکار و بنیاد برکت در بخش کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی تصریح کرد: طرح روستای بدون بیکار با هدف افزایش توانمندسازی و مشارکت‌پذیری افراد جوامع روستایی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و ریشه‌کنی بیکاری در سطح سه روستای گالشکلا، رئیسکلا و آببندان با مشارکت مدیریت جهاد کشاورزی، فرمانداری و صندوق کارآفرینی امید به اجرا در آمد که تاکنون 14 طرح به مبلغ 7 میلیارد ریال شامل 13 طرح دامپروری و 1 طرح پرورش زنبور عسل از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شدند.

حکمت‌شعار افزود: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز با مأموریت توامندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی، کمک به آبادانی و توسعه فضای آموزشی، فرهنگی، مذهبی، کمک به ارتقاء سلامت و توسعه فضای بهداشتی و ارائه خدمات حمایتی و مالی به محرومان در سال جاری این شهرستان را تحت پوشش خود قرار داد که تاکنون 3 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب 10 طرح بخش کشاورزی جذب شد.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت و کمتر توسعه‌ یافته بودن منطقه، بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه نقش بسزایی در بهبود معیشت روستاییان، ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت در مناطق هدف ایفا می کند.

 
 
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید