Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی آمل:

630 میلیارد تسهیلات کشاورزی در آمل پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: نیمه نخست امسال 630 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد

630 میلیارد تسهیلات کشاورزی در آمل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی گفت: برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار و توسعه بخش کشاورزی با حمایت دولت در قالب اعطای تسهیلات بانکی، نیمه نخست امسال 630 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان آمل پرداخت شد.

اسلامی افزود: این تسهیلات شامل بهین یاب، مشاغل خانگی و مکانیزاسیون کشاورزی با استفاده از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک است.

وی اظهار کرد: تسهیلات بسته رونق تولید بهین یاب 19 مورد به مبلغ 510 میلیارد و 50 میلیون ریال و تسهیلات مشاغل خانگی 16 مورد به مبلغ 12 میلیارد ریال بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه مشاغل خانگی با توجه به هزینه‌های پایین راه اندازی و همکاری اعضای خانواده امروزه به یکی از جذاب ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شده است، ابراز امیدواری کرد تسهیلات اعطایی برای بهره مندی این قشر افزایش یابد تا گام مهمی در راستای اشتغال جوانان برداشته شود.

این مسوول درخصوص جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی بیان کرد: تا نیمه نخست امسال 99 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان از 110 میلیارد ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: تامین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف فراهم می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید