Iranian Agriculture News Agency

- مدیر جهاد کشاورزی آمل اعلام کرد:

توزیع 6 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان و بهره برداران آملی

مدیر جهاد کشاورزی آمل از توزیع 6 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت بین کشاورزان و بهره برداران آملی از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه خبر داد.

توزیع 6 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان و بهره برداران آملی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال 6 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی برای شخم و شیار، برداشت برنج، دامداری ها، مرغداری ها و مصرف ماشین آلات کشاورزی در شهرستان آمل توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی است، به کشاورزان توصیه کرد: در فصل زراعی نباید پس از صدور حواله برای دریافت آن از شرکت های توزیع تاخیر ایجاد کنند.

اسلامی افزود: این میزان سوخت در بخش‌های کشاورزی، باغداری، صنایع تبدیلی و مرغداری توزیع شد که بیشترین میزان مصرف مربوط به بخش ماشین‌آلات زراعی و باغی با 5 میلیون و 500 هزار لیتر بود.

وی ادامه داد: از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور و کمباین، دریافت سهمیه‌ی سوخت منظم، داشتن سند قطعی مالکیت و سهولت در خرید و فروش، ردیابی پس از سرقت، بیمه شدن ماشین پلاک دار و قابل پیگیری بودن تخلفات است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید