Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

صدور 512 مجوز جوجه ریزی در ساری/تولید 15 هزار تنی گوشت سفید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از صدور 512 فقره مجوز جوجه ریزی در سامانه سماسط در 6 ماه نخست امسال در ساری خبر داد.

صدور 512 مجوز جوجه ریزی در ساری/تولید 15 هزار تنی گوشت سفید

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح از صدور 512 فقره مجوز جوجه ریزی در سامانه سماسط  طی 6 ماه امسال در شهرستان ساری خبر داد و گفت: 239 مجوز در سه ماهه نخست و 253 مجوز در سه ماهه دوم در این شهرستان صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: طی این مدت مجوز جوجه ریزی 11 میلیون و 103 هزار قطعه جوجه صادر شد که 10 میلیون و 672 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه 295 واحد مرغداری گوشتی مجاز در این شهرستان وجود دارد که پارسال با تولید 41 هزار تن گوشت سفید نقش بسزایی در تامین سبد خانوار  مازندران و استانهای همجوار داشته است، افزود: در 6 ماه نخست امسال 15 هزار تن گوشت سفید در این شهرستان تولید و روانه بازارهای مصرف شد.

پورفلاح با بیان اینکه اطلاعات دقیق مجوز صادر شده و میزان جوجه ریزی در مرغداری های گوشتی و ورودی به کشتارگاه ها برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه بررسی می شود تا قیمت فروش آن از قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان به ازای هر یک کیلوگرم فراتر نرود، خاطرنشان کرد: در شهریور ماه امسال برای یک میلیون و 840 هزار قطعه مرغ با سن میانگین 48 روز حواله کشتار صادر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید