Iranian Agriculture News Agency

معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اعلام کرد؛

رشد اعتباری کشاورزی مازندران/ پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان

معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال‌های اخیر فصل کشاورزی از لحاظ بودجه‌ای و اعتباری رشد خوبی در زیرساخت‌ها داشته است.

رشد اعتباری کشاورزی مازندران/ پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، جلسه مشترک معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با مسؤولین جهاد کشاورزی مازندران مبنی بر اختصاص بودجه برای اجرا و تکمیل طرح‌های بخش کشاورزی تشکیل شد.

در این نشست مسایل و مشکلات اعتباری شامل مطالبات پیمانکاران، تامین اعتبار برای نیروهای حجمی، کسری‌های موجود و تخصیص اعتبار برای هزینه‌های جاری و اجرا و تکمیل طرح های زیرساختی کشاورزی مطرح شد.

مسؤولین بخش کشاورزی خواهان تخصیص کامل اعتبارات برای بهسازی و لایروبی آببندان‌ها، زهکشی‌، مبارزه با آفات و بیماری‌ها در باغات و اراضی زراعی و احداث باغ در اراضی شیبدار شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این نشست با بیان اینکه جهاد کشاورزی میراث‌دار یکسری از مشکلات چندین ساله است که همچنان گریبانگیر این سازمان در سال‌های اخیر شده است، گفت: در چند سال گذشته 500 نفر از همکاران به افتخار بازنشستگی نایل آمدند که فشار کاری زیادی به سایر همکاران وارد شده است و این امر در شرایط کرونایی برای برخی از همکاران مضاعف بوده است.

عزیزاله شهیدی‌فر با اشاره به اینکه پروژه های متعددی در بخش کشاورزی مازندران داریم که بهره‌برداری از آن نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است، ادامه داد: برای اجرای برخی از فعالیت‌ها مانند مبارزه با مگس میوه و پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی هیچ حق‌الزحمه‌ای برای همکاران در نظر گرفته نمی‌شود ضمن اینکه اعتبار مشخصی هم برای اجرای آن ابلاغ نشده است ولی با این حال همکاران جهاد کشاورزی در حال انجام این فعالیت ها هستند.

طالبی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته 7.6 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای حقوق، مانده مرخصی و پاداش بازنشستگان به طور کامل پرداخت شد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی یک دستگاه میدانی و عملیاتی است که فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهد و همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم، افزود: در سال‌های اخیر فصل کشاورزی از لحاظ بودجه‌ای و اعتباری رشد خوبی در زیرساخت‌ها داشته است.طالبی اظهار کرد: از محل فروش اموال مازاد می‌توان بخش عمده‌ای از کسورات اعتباری و هزینه ای را پرداخت کرد.

طالبی اظهار کرد: از محل فروش اموال مازاد می‌توان بخش عمده‌ای از کسورات اعتباری و هزینه ای را پرداخت کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید