Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی خبر داد

پرداخت 16 میلیاردی تسهیلات رونق تولید‌ در سوادکوه‌شمالی

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از جذب ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی تسهیلات بسته رونق تولید در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت 16 میلیاردی تسهیلات رونق تولید‌ در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حکمت‌شعار اظهار کرد: سه ماهه نخست امسال ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بسته رونق تولید در شهرستان سوادکوه شمالی جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: در راستای حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و ایجاد امنیت غذایی طی این مدت با جذب ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بسته رونق تولید برای ۹ طرح شامل ۷ طرح توسعه زنبورداری و ۲ طرح اصلاح، ۱۲ شغل پایدار ایجاد شد.

حکمت‌شعار افزود: دامداری با تولید محصولات غذایی مانند شیر، لبنیات و گوشت سهم بسزایی در تأمین غذای مورد نیاز جامعه داشته و از سوی دیگر با تولید کودهای حیوانی منجر به تولید محصولات با کیفیت باغی و زارعی می‌شود و از آنجایی که دامداری در این شهرستان در زمره مشاغل اصلی بهره‌‌برداران بخش کشاورزی قرار دارد، حمایت از این بخش جزء اهداف عالیه این مدیریت است.

وی گفت: با توجه به نگرانی‌های موجود در بحث عرضه و تقاضا که به دلیل هزینه‌های تولید بالا و کاهش مراتع طبیعی متأثر از تغییر اقلیم تشدید شد، این بخش را نیازمند ایجاد بستر حمایتی قوی از طریق پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید دانست.

 
 
 

 

 

 

 
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید