Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد:

توزیع یک هزار تن نهاده بین دامداران میاندورودی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: سه ماهه نخست امسال یک هزار تن نهاده یارانه دار دامی میان دامداران این شهرستان توزیع شد.

توزیع یک هزار تن نهاده بین دامداران میاندورودی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی از توزیع یک هزار تن نهاده دامی در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: سه ماهه نخست امسال، 590 تن کنسانتره، 200 تن سبوس، 196 تن جو، 30 تن کنجاله سویا و 59 تن ذرت بین دامداران این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 75 تن نهاده دامی برای 96 هزار واحد دامی در این شهرستان توزیع شد که با توزیع سیستمی نهاده‌ها و قطع دست واسطه‌ها، شرایط به نفع دامداران خواهد بود چرا که مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان بحث نهاده‌هاست و نهاده‌ها با توجه به شرایط به قیمت مناسب به‌ دست مصرف‌کننده نمی‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست های حمایتی جهاد کشاورزی، تخصیص یارانه به نهاده های تولیدی، همراه با حمایت و هدایت دامداران به سوی تولید گوشت و شیر بیشتر و کمک به پیشرفت توسعه صنعت دامداری با هزینه کمتر است، افزود:  دامداران  برای بهره برداری از حداکثر ظرفیت ژنتیکی دام های خود در زمینه تولید، از جیره نویسی علمی و نوین با مشورت و نظارت متخصصان علوم دامپروری استفاده کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید