Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد:

احداث 2 هزار متر کانال انتقال آب در بابل/ هزینه 11 میلیاردی دولت

مدیر جهاد کشاورزی بابل از احداث کانال بتنی لاینینگ، مستطیلی و احداث پل فلزی و نصب لوله برای انتقال آب به مزارع به طول 2 هزار متر در این شهرستان خبر داد.

احداث 2 هزار متر کانال انتقال آب در بابل/ هزینه 11 میلیاردی دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی‌گل‌زاده با اشاره به اینکه انتقال آب با لوله به مزارع یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند در بهبود وضعیت کشاورزی نقش مؤثری داشته باشد، گفت: سال گذشته عملیات احداث کانال بتنی لاینینگ، مستطیلی و احداث پل فلزی و نصب لوله برای انتقال آب به مزارع کشاورزی به طول 2 هزار و 315 متر در 10 روستای بابل انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل اعتبار هزینه شده را 11  میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و متوازن متمرکز اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای پوشش بتنی کانال های اراضی تسطیح شده راندمان توزیع و انتقال آب افزایش یافته و هدررفت آب کاهش می یابد و مدیریت توزیع آب مناسب تر و از رشد علف های هرز جلوگیری می شود.

علی‌گل‌زاده با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، اظهار کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی، رونق تولید و امنیت غذایی استفاده می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید