Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم‌شهر:

40 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در قائم شهر جذب شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم‌شهر از جذب 40 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

40 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در قائم شهر جذب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، علی درویش نیا اظهار کرد: برای افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون در مزارع و خروج ماشین های فرسوده کشاورزی، سال گذشته از محل تسهیلات خط اعتباری شماره 7 مکانیزاسیون کشاورزی، 40 میلیارد ریال تسهیلات به شهرستان قائم شهر تخصیص و جذب شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر با اشاره به استقبال کم نظیر کشاورزان و جذب 100 درصدی این تسهیلات، افزود: با توجه به شناور شدن تسهیلات، استقبال کشاورزان و هماهنگی و همکاری بانک های عامل، تاکنون در قالب 43 طرح، بیش از 40 میلیارد ریال از این تسهیلات جذب شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: این تسهیلات صرف خرید انواع تراکتور و تجهیزات آن، نشاکار برنج، دستگاه کمباین برداشت برنج، دستگاه تیلر و تجهیزات مربوطه شد و مبلغ 10 میلیارد و 230  میلیون ریال نیز در قالب طرح مصوب در بانک عامل موجود بوده که در صورت تحقق از میزان جذب فراتر خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان  قائم شهر قبل از معرفی این تعداد متقاضی به بانک کشاورزی دارای یک هزار و 370 دستگاه تراکتور، 200 دستگاه کمباین برنج و 20 دستگاه کمباین غلات بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید