Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری:

7 تغییر کاربری غیرمجاز در ساری قلع و قمع شد/ بازگشت 30 هزار متر مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید

مدیر جهاد کشاورزی ساری از قلع و قمع 7 فقره تغییر کاربری غیرمجاز و بازگشت 30 هزار مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید این شهرستان خبر داد.

7 تغییر کاربری غیرمجاز در ساری قلع و قمع شد/ بازگشت 30 هزار متر مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح اظهار کرد: برای تامین امنیت غذایی مردم و حفظ کاربری اراضی کشاورزی، هفت فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: قلع و قمع تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی تحت پوشش این شهرستان منجر به بازگشت 30 هزار و 520 مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید شد.

این مسوول اضافه کرد: 6 مورد از این ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک اراضی در راستای تبصره دو ماده 10 و یک مورد ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی در روستای شکتا و در شهر پایین هولار از توابع مرکز جهاد کشاورزی هولار بود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید برای هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی با کارشناسان پهنه مشاوره کنند، خاطرنشان کرد: با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز به طور جدی برخورد می شود.

پورفلاح با بیان اینکه سامانه 131 به طور شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی برای ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی است، از مردم خواست در حفظ امنیت غذایی که یک وظیفه همگانی است، مشارکت کنند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید