Iranian Agriculture News Agency

قلع و قمع داوطلبانه 5 بنای غیرمجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع داوطلبانه پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 560 مترمربع در اراضی کشاورزی این شهرستان در ماه گذشته خبر داد.

قلع و قمع داوطلبانه 5 بنای غیرمجاز در بابل

به گزارش مازند پاج مازندران، محسن علی‌گل‌زاده گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 560 مترمربع به صورت داوطلبانه توسط مالک در اراضی کشاورزی شهرستان بابل قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به صدور یک مورد احکام قضایی قلع و قمع به مساحت 70 مترمربع در ماه گذشته، اظهار کرد: محاکم قضایی سه مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 300 مترمربع را وارد ندانست.

به گفته این مسئول رای صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان، 16 مورد به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به 61 مورد پاسخ به استعلامات دفاتر اسناد رسمی، گفت: یک مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره یک و چهار ماده یک به مساحت سه هزار و 245 مترمربع، 23 مورد تشکیل پرونده جلوگیری از تغییر کاربری به مساحت دو هزار و 315 مترمربع و 61 مورد تشکیل کمیسیون تقویم اراضی به مساحت 15 هزار و 715 مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در بهمن ماه امسال بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید