Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

690 میلیارد تسهیلات سیتا در بابل پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: برای توسعه تولید در بخش کشاورزی، تاکنون 688 میلیارد ریال تسهیلات سیتا در این شهرستان پرداخت و برای 162 نفر اشتغال ایجاد شد.

690 میلیارد تسهیلات سیتا در بابل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی‌گل‌زاده گفت: برای توسعه تولید در بخش کشاورزی در سال جهش تولید تاکنون 330 نفر از متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی شهرستان بابل برای بهره مندی از سه هزار و 635 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه تاکنون به 144 نفر از بهره برداران این شهرستان 688 میلیارد و 279 میلیون ریال تسهیلات سیتا پرداخت شد، تصریح کرد: با جذب این تسهیلات برای 162 نفر اشتغال ایجاد شد

علی‌گل‌زاده خاطرنشان کرد: طرح های معرفی شده به بانک شامل طرح احداث گلخانه سبزی و صیفی و پرورش گل و گیاه زینتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، احداث و تجهیز دامداری و خرید دام و شیلات بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل در خاتمه گفت: متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی با ثبت نام در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری) به آدرس cita.maj.ir می توانند از تسهیلات این سامانه در جهت تولید بهره مند شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید