Iranian Agriculture News Agency

کشف 95 تن نهاده های قاچاق در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: 95 تن نهاده های دام و طیور احتکار شده در بازدیدهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان کشف شد.

کشف 95 تن نهاده های قاچاق در ساری

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح مدیر جهاد کشاورزی ساری، گفت: افراد سودجو با توجه به وجود التهاب قیمت نهاده های دامی در بازار برای کسب سود نامتعارف و بیشتر به قاچاق نهاده های دامی روی آوردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری، افزود: پس از بازدید از دو انبار و با بررسی‌ های انجام شده، مشخص شد مسئولان این شرکت‌ها از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و با هدف دستیابی به سود بیشتر نهاده ها را احتکار می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه 95 تن نهاده در این شهرستان کشف شد، اضافه کرد: 10 تن سبوس، 70 تن کنجاله سویا، هفت تن جو و 7.4 تن ذرت در این بازدیدها کشف شد.

پورفلاح با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد، اضافه کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شد.

وی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مسوولان عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید