Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

پرداخت 123 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: با پرداخت یک هزار و 230 میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی این شهرستان برای 178 نفر اشتغالزایی شد.

پرداخت 123 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در ساری
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح از پرداخت یک هزار و 230 میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان ساری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای 178 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری اضافه کرد: 89 میلیارد و 610 میلیون ریال برای ایجاد 11 فرصت شغلی در قالب بسته رونق تولید، 94 هزار و 802 میلیون ریال برای ایجاد 90 فرصت شغلی در قالب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون و 174 میلیارد و 416 میلیون ریال برای ایجاد 76 فرصت شغلی در قالب تسهیلات تبصره 18 توسط بانک های عامل پرداخت شد.

این مسوول ادامه داد: برای تثبیت اشتغال نیز 865 میلیارد و 227 میلیون ریال در قالب سرمایه در گردش محصولات زراعی، 13 میلیارد و 980 میلیون ریال در قالب جبران خسارت کرونا و 150 میلیون ریال برای ایجاد یک فرصت شغلی از محل اعتبارات مشاغل خاتگی سال 98 پرداخت شد.

پورفلاح با اشاره به اینکه سرمایه نقش به سزایی در افزایش سطح تولید بخش‌های اقتصادی از جمله بخش کشاورزی دارد و استفاده از ظرفیت نظام بانکی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار موثر است، افزود: این تسهیلات برای ایجاد یا تثبیت اشتغال به دو هزار و 603 واحد تولیدی در بخش دامی، باغی، زراعی و شیلاتی در این شهرستان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: پنجره واحد اشتغال روستایی به صورت مرتب طرح های مربوط به بخش کشاورزی را رصد می کند تا متقاضیان در هر مرحله از اجرای طرح آن را در مسیر بهره برداری قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید