Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر:

5 مجوز صنایع کشاورزی در قائم شهر صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر از صدور 5 فقره مجوز تاسیس و بهره برداری سردخانه و بسته بندی میوه در این شهرستان در 10 ماهه امسال خبر داد.

5 مجوز صنایع کشاورزی در قائم شهر صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، مجید جعفری با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از مهمترین حلقه های راهبردی اقتصاد، محرک اولیه رشد اقتصادی و تأمین‌کننده غذا و مواد اولیه برای دیگر بخش های تولیدی و خدماتی است، گفت: 10 ماه امسال چهار فقره جواز تاسیس سردخانه و بسته بندی میوه تازه با ظرفیت دو هزار و 800 تن با سرمایه 900 میلیارد و 483 میلیون  ریال در شهرستان قائم شهر صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر ادامه داد: از این تعداد، یک طرح بسته بندی میوه تازه با ظرفیت دو هزار تن به ارزش 41 میلیارد و 771 میلیون ریال سرمایه به بهره برداری رسید.

وی افزود: با صدور 4 فقره مجوز تاسیس و یک فقره پروانه بهره برداری برای 16 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.

جعفری تصریح کرد: جواز تاسیس جهاد کشاورزی در دو نوع حقیقی و یا حقوقی (شرکتی) صادر می شود که هر کدام شرایط خاص خود را دارند که باید از طرف سازمان یا اداره مربوطه احراز شود.

وی تصریح کرد: جوازهای تاسیس صادر شده برای بسته بندی میوه از طرف سازمان متبوع و حمایت‌های جدی از طرف مسوولان استان در زمینه توسعه و ترویج محصولات کشاورزی انجام می گیرد، تا شاهد رشد بالنده ای در صنعت بسته بندی باشیم و بتوانیم محصولات باغی شهرستان را با ثبت برند اختصاصی و معتبر، روانه بازارهای مصرف داخلی و خارجی کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید