Iranian Agriculture News Agency

پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به 98 واحد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: 98 واحد آسیب دیده بخش کشاورزی این شهرستان 4 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات حمایتی کرونا دریافت کردند.

پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به 98 واحد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه در راستای تفاهم نامه استانداری و بانک سینا برای جبران بخشی از خسارت های ناشی از شیوع بیماری کرونا به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، تسهیلات پرداخت می شود، اظهار کرد: تاکنون 98 طرح خسارت دیده از کرونا در این بخش، چهار میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: واحدهای آسیب دیده بخش کشاورزی بر اثر گسترش شیوع ویروس کرونا را مرغداری گوشتی، مرغداری مادر گوشتی، تولید ماهیان زینتی و مرکز محصولات گلخانه‌ای سبزی و صیفی و مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی اعلام کرد.

پورفلاح با بیان اینکه واحدهای کشاورزی متحمل خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان بیشتر از این واحدهاست، افزود: زیربخش‌هایی مانند واحدهای فعال در تولید گوشت قرمز و شیرخام که در اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ به علت کاهش تقاضای مصرف به همراه سایر واحدهای مشمول رسته چهاردهم نیز متحمل خسارت شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید