Iranian Agriculture News Agency

180 میلیارد تسهیلات سامانه سیتا در آمل جذب شد

مدیر جهاد کشاورزی آمل از جذب 180 میلیارد ریال تسهیلات سامانه سیتا در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

180 میلیارد تسهیلات سامانه سیتا در آمل جذب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی با بیان اینکه تاکنون 203 نفر از متقاضیان توسعه تولیدات کشاورزی شهرستان آمل در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری (سیتا) ثبت نام کردند، گفت: با بررسی 177 فقره پرونده به ارزش 212 میلیارد و 462 میلیون ریال در کارگروه استانی، 123 طرح به ارزش 142 میلیارد و 628 میلیون ریال برای اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه 32 طرح برای دریافت 223 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های کشت گلخانه ای، آبزی پروری، دام و طیور و صنایع دستی مصوب شد، افزود: تاکنون 180 میلیارد ریال تسهیلات برای 20 طرح جذب شد.

وی اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات به روستائیان با هدف رونق تولید و اشتغالزایی، کسب درآمد برای خانوار روستایی و کمک به هزینه خانوار، علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی سبب جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهر ها می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه متقاضیان مجوزهای کوچک روستایی با توجه به هزینه های پایین راه اندازی و همکاری اعضای خانواده امروزه به یکی از جذاب ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شد، اظهار امیدواری کرد تسهیلات اعطایی در سال آتی برای بهره مندی این قشر افزایش یابد تا گام مهمی در راستای اشتغال جوانان صورت گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید