Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی:

120 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سوادکوه شمالی جذب شد

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از جذب 120 درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

120 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سوادکوه شمالی جذب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، قاسم حکمت‌شعار از جذب 120 درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی فاز 8 در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به جذب 120 درصدی این تسهیلات و اشتیاق بهره‌برداران به استفاده از سیستم های مکانیزه، افزود: امسال با مشارکت و تعامل جهاد کشاورزی شهرستان و بانک های عامل، تاکنون 10 میلیارد و 49 میلیون ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون ادوات کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد.

حکمت‌شعار بیان کرد: بازدیدهای میدانی و ثبت مشخصات فنّی ادوات کشاورزی برای راستی‌آزمایی ماشین‌آلات کمباین، تراکتور، سمپاش و نشاکار و سایر ادوات جدیدالورود به شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات مکانیزاسیون، استفاده از ادوات کشاورزی با تکنولوژی روز برای افزایش تولید و بهره‌وری است، تصریح کرد: در این فاز با اضافه شدن 3 دستگاه نشاکار و 7 دستگاه تراکتور به ادوات کشاورزی سوادکوه شمالی، فرصت مناسبی برای افزایش کشت و کار مکانیزه و تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان فراهم شد.

وی در پایان گفت: اجرا و تکمیل طرح راستی‌آزمایی قبل از شروع فصل کشت و کار پاییزه در شهرستان، موجب کنترل و نظارت بر مصرف و توزیع هدفمند فرآورده‌های نفتی شده و سهمیه سوخت به شکل واقعی و عادلانه به ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی شهرستان تخصیص پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید