Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مکانیزم دریافت نهاده به تولیدکنندگان به خوبی اطلاع‌رسانی شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید مکانیزم دریافت نهاده‌ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

مکانیزم دریافت نهاده به تولیدکنندگان به خوبی اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، عزیزاله شهیدی‌فر در جلسه پایش نهاده‌های کشاورزی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی کرونا و لزوم خدمت‌رسانی بی وقفه به تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی استان، گفت: در شرایط سخت تامین نهاده‌ها قرار داریم و باید تمام‌ نهاده هایی که وارد کشور می‌شود را به درستی و به موقع به دست بهره‌برداران واقعی برسانیم.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران

وی ادامه داد: ارز بسیار زیادی برای تامین نهاده‌های بخش کشاورزی مصرف می شود که فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می‌کند و ضرورت دارد نظارت‌ها و پایش‌ها سختگیرانه تر باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید مکانیزم دریافت نهاده‌ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

شهیدی‌فر با بیان اینکه 80 درصد کودهای مصرفی استان، اوره است و مابقی فسفات و پتاس است، ادامه داد: در تولید نهاده‌های موردنیاز شامل کود، سم و بذر باید استانداردها رعایت شود و نهاده های استاندارد در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید