Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی چالوس:

7 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در چالوس قلع و قمع شد/ آزادسازی 2 هکتار زمین

مدیر جهاد کشاورزی چالوس از اجرای 7 فقره حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

7 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در چالوس قلع و قمع شد/ آزادسازی 2 هکتار زمین

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، یزدانقلی خزایی پول اظهار کرد:  به منظور اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و امور اراضی جهاد کشاورزی و ادارات خدمات رسان، 7 فقره حکم قضایی تغییر کاربری غیرمجاز شامل سه فقره پی و دیوارکشی و اسکلت ساختمان و چهار فقره قطعه بندی در زمین های کشاورزی منطقه چاخانی شهرستان چالوس قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چالوس افزود: با اجرای این عملیات، دو هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

خزایی پول با بیان اینکه تولید پایدار در بخش کشاورزی منوط به حفظ بستر زمین است، تصریح کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید می کند طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چالوس با بیان اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از هرگونه ساخت و ساز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و اخذ مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید