Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی آمل:

11 دیوارکشی غیر مجاز در آمل قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی آمل از 11 مورد قلع و قمع دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

11 دیوارکشی غیر مجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی از 11 مورد قلع و قمع دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان آمل خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات، 4 هزار مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای تیربیجان این شهرستان، با پیگیری های اداری مرکز جهاد کشاورزی سورک و برای اجرای تبصره 2 ماده 10 موضوع توسط واحد حقوقی و اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی آمل با حضور دادستانی آمل، نیروی انتظامی و بخشداری دابودشت، 3 فقره دیوارکشی غیرمجاز بصورت داوطلبانه قلع و قمع و 3 هزار مترمربع زمین قابلیت کشاورزی پیدا کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به انجام دهگردشی های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، تصریح کرد: پس از ارایه موارد قانونی از سوی مسوولین و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام به دیوارکشی غیرمجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و اصلاحی آن است، 8 فقره دیوارکشی در زمین های کشاورزی روستای قجرمحله از بخش مرانده این شهرستان قلع و قمع شد.

وی گفت: با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید