Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد

نظارت بر بازار و تامین نهاده‌های کشاورزی/ کشت دوم برنج ترویج شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نظارت بر تنظیم بازار و تامین به موقع نهاده ها با قیمت مناسب را بسیار مهم دانست و گفت: خدمات رسانی در بحث نهاده‌ها باید مدیریت شود و قیمت‌ها روزانه رصد شود.

نظارت بر بازار و تامین نهاده‌های کشاورزی/ کشت دوم برنج ترویج شود

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، کارگروه پیشگیری و مبارزه با کرونا از زمان شیوع این ویروس در سازمان جهاد کشاورزی مازندران تشکیل شد و با وجود همه مشکلات مالی و اعتباری، مدیریت اصولی در بحث بیماری کرونا انجام شده است.

جلسات پیشگیری و مقابله با کرونا به طور مداوم با حضور اعضای کارگروه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار می‌شود که طبق مصوبات کارگروه مقابله با کرونا در استان که در راستای کنترل ویروس کرونا اتخاذ می‌شود، این کارگروه نیز به صورت تخصصی با محوریت پیگیری و پیشبرد امورات کشاورزی و حفظ سلامت کارکنان برگزار می شود.

در این جلسه مصوب شد همکارانی که به ویروس کرونا درگیر هستند حتما در اجرای قرنطینه خود در دوره زمانی اعلام شده همکاری لازم را داشته باشند تا سرعت انتقال این ویروس افزایش پیدا نکند و پس از بهبودی کامل نیز حتما با گواهی پزشکی در محل کار حاضر شوند.

ضدعفونی در ساختمان‌های جهاد کشاورزی مازندران به خوبی انجام شده و این کار همچنان با قوت ادامه دارد.

تمامی پیشنهادات و شکایات به امور اداری سازمان گزارش می شود و به صورت روزانه رصد می شود و با افرادی که نظم و انضباط اداری را رعایت نمی‌کند و از این بیماری به عنوان بهانه ای برای بی نظمی استفاده می‌کنند برخورد خواهد شد.

جهاد کشاورزی مازندران جزو دستگاه هایی است که بیشترین خدمات‌دهی را به مردم دارد و در حال حاضر هم با توجه به در پیش بودن فصل زراعی جدید انتظار این سازمان بر این است ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های بخش کشاورزی تحت الشعاع این ویروس قرار نگیرد.

رصد ورود و خروج به موقع همکاران یکی دیگر از موضوعاتی بود که چندین بار در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به مدیران و روسای ادارات تاکید شد تا مسؤولین مربوطه نظارت جدی بر این قضیه داشته باشند و تمامی امور را با هماهنگی مدیریت امور اداری انجام دهند.

تاکید معاونت توسعه مدیریت و منابع بر این بوده افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند از مرخصی استعلاجی استفاده کنند و استفاده از ماموریت به هیچ وجه پذیرفته نیست و در صورت مشاهده، غیبت تلقی خواهد شد.

دورکاری همکاران هم موضوع مهمی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد و معاونت توسعه مدیریت و منابع بحث 50 درصد دورکاری را رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی یاد کرد و تاکید کرد لیست افرادی که دورکاری شامل حال آنان شده است تهیه شده و در اختیار مدیران واحدها قرار گرفته است و به همین منظور افراد بالای 60 سال و دارای بیماری های زمینه‌ای و بانوان دارای فرزند زیر 6 سال می‌توانند از این مصوبه استفاده کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نظارت بر تنظیم بازار و تامین به موقع نهاده ها با قیمت مناسب را بسیار مهم دانست و گفت: خدمات رسانی در بحث نهاده‌ها باید مدیریت شود و قیمت‌ها روزانه رصد شود.

تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر عملی کردن مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از سوی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان بود.

شهیدی فر همچنین بر ترویج کشت دوم برنج و تامین کود مورد نیاز کشت دوم برنج و زراعت های پاییزه، رصد و پایش جدی مگس میوه، حضور کارشناسان در مزارع و باغات و واحدهای تولیدی کشاورزی، ارزیابی فوری خسارت های بارندگی اخیر و پرداخت غرامت ها از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی و نظارت مدیران بر نیروهای تحت مدیریت از مراکز تا ستاد استان تاکید ویژه کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید