Iranian Agriculture News Agency

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات به 400 تولیدکننده کشاورزی مازندران در سال 99

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای امسال با توجه به محدودیت های اعتباری و عدم تخصیص یارانه تسهیلات و وجود محدودیت ها در اثر شیوع ویروس کرونا، مبلغ 83 میلیارد تومان به 400 متقاضی بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شد.

پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات به 400 تولیدکننده کشاورزی مازندران در سال 99

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، جعفر نشایی مقدم درباره پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 بدون یارانه (سامانه سیتا) از سوی بانک کشاورزی گفت: متقاضیانی که طرح‌های آنها در سامانه سیتا ثبت نام شده و به بانک معرفی شده است می‌توانند در صورت عدم تمایل به استفاده از تسهیلات یارانه دار، با ارایه درخواست کتبی از تسهیلات تلفیقی (بدون یارانه و از محل منابع داخلی بانک و صندوق توسعه ملی) استفاده کنند در غیر اینصورت باید منتظر تخصیص یارانه باشند. 

وی ادامه داد: همچنین تسهیلات سرمایه در گردش نیز با نرخ سود 18 درصد پرداخت می‌شود که در صورت تخصیص یارانه، نرخ سود 15 درصد خواهد شد.

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی مازندران درباره تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی گفت: امسال برای خرید نشاکار 102 میلیارد تومان از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با نرخ سود 15 درصد ابلاغ شد تا در فصل زراعی کشت برنج بتوانند اقدام به خرید نشاکار کنند.

نشایی‌مقدم اضافه کرد: سه ماهه امسال 244 دستگاه نشاکار به مبلغ 11 میلیارد تومان با ارائه تسهیلات، توسط متقاضیان خریداری شد و مابقی تسهیلات توزیع شهرستانی شد تا برای خرید تراکتور و سایر ادوات کشاورزی اقدام شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای بهره مندی از این اعتبار با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تایید در کارگروه مربوطه به شعبه همان شهرستان معرفی خواهند شد.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: از ابتدای امسال با توجه به محدودیت های اعتباری و عدم تخصیص یارانه تسهیلات و وجود محدودیت ها در اثر شیوع ویروس کرونا، مبلغ 83 میلیارد تومان به 400 متقاضی بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید