Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد

کشت سبزی ارگانیک در 350 هکتار از اراضی مرتفع آمل

مدیر جهاد کشاورزی آمل از کشت سبزی و صیفی ارگانیک در 350 هکتار اراضی کشاورزی با ارتفاع 1800 متری در منطقه نمارستاق این شهرستان خبر داد.

کشت سبزی ارگانیک در 350 هکتار از اراضی مرتفع آمل

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی از کشت سبزی و صیفی ارگانیک در 350 هکتار اراضی کشاورزی با ارتفاع یک هزار و 800 متری از سطح دریا در منطقه نمارستاق شهرستان آمل خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه سالانه 3 هزار و 500 تن سبزی در این منطقه تولید و روانه بازار می شود، افزود: کشت این محصول، زمینه اشتغال 50 نفر بصورت مستقیم و 100 نفر را بصورت غیر مستقیم فراهم می کند.

اسلامی اظهار کرد: سالانه کشاورزان این شهرستان اقدام به کشت انواع محصولات پاییزه می‌کنند که امسال سطح زیرکشت سبزیجات برگی و ریشه ای به 3 هزار هکتار می رسد.

وی تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی در عرصه پهنه‌بندی حضور مستمر داشته و بر کاشت، داشت و برداشت و برگزاری کلاس های آموزشی ترویجی و مهارتی و افزایش دانش و آگاهی فراگیران بخش کشاورزی نظارت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پیش‎بینی می‌شود امسال 55 هزار تن انواع سبزیجات برگی و ریشه ای در این شهرستان تولید شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید