Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی آمل

دو ویلای 50 میلیاردی در آمل تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از تخریب 2 واحد ویلایی غیر مجاز به ارزش 50 میلیارد ریال در اراضی کشاورزی لاریجان این شهرستان خبر داد.

دو ویلای 50 میلیاردی در آمل تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی گفت: برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با پیگیریهای اداری مرکز جهاد کشاورزی گزنک با همکاری دادستان و نیروی انتظامی، بخشداری و دهیاری و امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل، 2 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای پلور واقع در جاده هراز منطقه کوهستانی لاریجان این شهرستان تخریب شد.

وی با اشاره به انجام دهگردشی های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، تصریح کرد: پس از ارایه موارد قانونی از سوی مسئولین و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدامات بنای تجاری غیرمجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و اصلاحی آن است، 2 فقره بنای غیر مجاز(ویلای مسکونی) با عرصه و اعیان یک هزار و 500 متر مربع و به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در زمینهای کشاورزی روستای پلور این شهرستان تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: حفظ و حراست از بستر تولید محصولات کشاورزی ماموریت و خط قرمز جهاد کشاورزی است و این نهاد دست در دست سایر نهادهای ذی مدخل با هرگونه دست اندازی به اراضی زراعی و باغی مبارزه خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غیر مجاز در زمینهای کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید