Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران خبر داد

خرید تضمینی 5300 تن مرغ در مازندران

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران گفت: برای حمایت از مرغداران و جبران خسارت ناشی از کرونا پنج هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در استان خریداری شده است.

خرید تضمینی 5300 تن مرغ در مازندران

 

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید محمد جعفری با اشاره به شرایط استان در خصوص بیماری کرونا و کاهش مصرف فرآورده‌های پروتئینی و زیان وارده به مرغداران استان، از خرید مستمر مرغ منجمد کارتنی توسط این اداره کل از تولیدکنندگان مرغ استان خبر داد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و با هماهنگی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون ۵۳۰۰ تن مرغ منجمد کارتنی از تولیدکنندگان استان خریداری نموده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با اشاره به عزم جدی این اداره کل برای حمایت از تولیدکنندگان گوشت مرغ استان در شرایط فعلی گفت: از میزان خریداری شده توسط این اداره کل حدود سه هزار تن در فاز یک به قیمت هر کیلو ۱۲۷ هزار ریال و مابقی از کشتارگاه‌های در فاز و خط ۲ استان به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۰ هزار ریال خریداری شده و با نظارت دقیق و دائمی ناظران این اداره کل در کشتارگاه‌های استان کشتار و با رعایت کامل جدیدترین دستورالعمل‌های کنترل کیفی شرکت پشتیبانی امور دام کشور ذخیره سازی شده است.

جعفری در پایان با اشاره به خرید حدود ۲۰۰ تن مرغ منجمد کارتنی در هر شب از مرغداران استان گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی، مرغداران استان نیاز به حمایت همه جانبه همه بخش‌های مرتبط در دولت و بخش خصوصی دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید