Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

پرداخت 400 میلیاردی تسهیلات به کشاورزان ساروی/ اشتغالزایی 440 نفر

مدیر جهاد کشاورزی ساری از پرداخت 414 میلیارد و 439 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت بانکی به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

پرداخت 400 میلیاردی تسهیلات به کشاورزان ساروی/ اشتغالزایی 440 نفر

به گزارش خبرنگار اینا در مازندران، رضا پورفلاح از پرداخت 414 میلیارد و 439 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت بانکی به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان ساری در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب سامانه بهین یاب، مشاغل خانگی، خط اعتباری مکانیزاسیون و سامانه سیتا پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: 408 بهره بردار بخش کشاورزی توانستند با جذب این تسهیلات برای 440 نفر اشتغال زایی کنند.

وی اشاره کرد: بیشترین جذب تسهیلات بانکی در خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی بود که نشان دهنده رغبت کشاورزان برای توسعه کشاورزی مکانیزه است.

پورفلاح بیان کرد: پارسال، 126 میلیارد و 613 میلیون ریال تسهیلات بهین یاب، پنج میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، 167 میلیارد و 242 میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و 114 میلیارد و 984 میلیون ریال تسهیلات سامانه سیتا به متقاضیان در این شهرستان ساری پرداخت شد.

وی در پایان پشتیبانی لازم از تولیدکنندگان بخش کشاورزی را از اهم برنامه ها و خط مشی جهاد کشاورزی برای حفظ امنیت غذایی برشمرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید