Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد:

پایش 26 هزار هکتار اراضی کشاورزی میاندورود

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از پایش و سرکشی 26 هزار هکتار زمین‌های باغی و زراعی این شهرستان در گشت های کشیک نوروزی خبر داد.

پایش 26 هزار هکتار اراضی کشاورزی میاندورود

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی با اشاره به سرکشی و پایش 26 هزار هکتار از زمین های باغی و زراعی شهرستان میاندورود در  گشت های کشیک نوروزی امسال، گفت: این سرکشی ها توسط گشت سامانه 131 از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 16 فروردین ماه امسال بصورت پیاپی در دو شیفت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز زمین های کشاورزی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود درباره گشت های کشیک نوروزی، اظهار کرد: پایش و سرکشی از 26 هزار هکتار زمین های باغی و زراعی، شناسایی 5 مورد زمین های بلاکشت، 4 مورد اخطار توقف عملیات ساختمانی، شناسایی 3 مورد بنای غیرمجاز، 3 مورد طرح دعوی در محاکم قضایی، 14 مورد بازدید و نظارت بر طرح های تبصره یک و چهار از اقدامات این مدیریت در گشت های کشیک نوروزی بود.

وی با بیان اینکه هدف ما در امور اراضی بر این است که در سایه کار ترویجی، مردم را با خود همراه کنیم و مدیریت صحیح بر اراضی داشته باشیم، گفت: برای حفاظت از کاربری اراضی زراعی و باغی به‌ویژه اراضی شالیزاری و باغ مرکبات، ترویج ضوابط حفظ کاربری و ضرورت‌های حفظ کاربری در دستور‌ کار کارشناسان این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید