Iranian Agriculture News Agency

در مراسم معارفه مدیرکل پشتیبانی امور دام مطرح شد؛

50 هزار تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران خریداری شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 50 هزار تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران خریداری شد.

50 هزار تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران خریداری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، معارفه مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی مازندران انجام شد.

با حکم مدیرعامل پشتیبانی امور دام کشور، سید محمد جعفری به عنوان مدیرکل پیشتیبانی امور دام مازندران منصوب شد و سید مصطفی ابراهیمی که پیش از این عهده‌دار این مسؤولیت بود بعد از 35 سال فعالیت در این بخش به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این مراسم از تلاش‌های مجدانه چندین ساله ابراهیمی در مسؤولیت خطیری که در این سالها بر عهده داشت تقدیر کرد و برای جعفری آرزوی توفیق در انجام امور محوله داشت.

عزیزاله شهیدی‌فر گریزی به صنعت طیور در استان مازندران زد و گفت: مازندران به عنوان قطب کشاورزی، صنعت طیور و تامین کننده پروتیئن کشور شناخته شده است و همین امر مسؤولیت شرکت پشتیبانی امور دام مازندران را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: سالانه 250 هزار تن مرغ در مازندران تولید می‌شود که سهم این استان از تولید کل کشور 11 درصد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه زمانی‌که تهران با بحران تامین گوشت سفید مواجه می شود مازندران به عنوان تامین کننده پروتئین در کشور بویژه تهران نقش اساسی و ویژه ای دارد، گفت: به همین منظور باید نهاده‌های مورد نیاز مربوط به صنعت طیور در استان مازندران تامین شود و مشکلی در این بخش احساس نشود.

شهیدی‌فر اضافه کرد: سال گذشته 2.5 میلیون تن نقل و انتقال نهاده های کشاورزی شامل ذرت و کنجاله سویا در کشور تامین و در اختیار مرغداران قرار گرفت.

این مسؤول اظهار کرد: تاکنون 50 هزار تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران خریداری شد و این میزان خرید اهمیت فراوان شرکت پشتیبانی امور دام را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید