Iranian Agriculture News Agency

 سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری:

238 سند مالکیت برای اراضی کشاورزی ساری صادر شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری از صدور 238 سند مالکیت برای اراضی کشاورزی ساری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

238 سند مالکیت برای اراضی کشاورزی ساری صادر شد
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای ثبت مالکیت و سنددار کردن اراضی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری از ابتدای امسال تاکنون نسبت به صدور 238 فقره سند مالکیت برای 636 هکتار اراضی اقدام کرد. 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: این مدیریت ضمن بررسی تقاضاهای واصل شده، گواهی لازم مبنی بر صدور سند مالکیت اراضی موضوع این آیین‌نامه و بلامانع بودن از لحاظ مقررات اراضی موات و منابع مالی و اصطلاحات ارضی و عدم تداخل با مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و سایر مقررات مرتبط صادر و به اداره های ثبت محل ارسال می‌کند.

این مسوول ادامه داد: صدور این اسناد مالکیت بر اساس قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی فاقد سند رسمی و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و بررسی های بعمل آمده توسط این مدیریت انجام می گیرد. 

وی کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، فراهم کردن زمینه نظارت و کنترل بر تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در کشور، کمک به اجرای قوانین یکپارچه شدن و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و تسهیل دریافت وام بانکی برای کشاورزان را از مزایای صدور اسناد کشاورزی جدید برشمرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید