Iranian Agriculture News Agency

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

تضمین تامین برنج پرمحصول، مرکبات و کیوی بازار پایتخت

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این تضمین وجود دارد که مرکبات، برنج پرمحصول و کیوی بازار میادین تهران تا مهرماه سال آینده از طریق مازندران تامین و به موقع عرضه شود.

تضمین تامین برنج پرمحصول، مرکبات و کیوی بازار پایتخت
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، جلسه مشترک معاونین سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران با نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اتحادیه‌ها، تشکل‌های برنج، مرکبات، کیوی و سورتینگ‌داران مازندران در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران تشکیل شد.

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این نشست اظهار کرد: مازندران در سه محور برنج پرمحصول، کیوی و مرکبات آمادگی عرضه بدون محدودیت با قیمت مناسب به سازمان میادین میوه و تره بار تهران را دارد.

وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت بسیار بالایی در تولید کیوی، مرکبات و برنج دارد و دارای پیشرفته ترین و مدرن ترین پایانه های صادراتی، سورت و بسته بندی این محصولات است، گفت: کیفی‌سازی برداشت محصول مرکبات از اتفاقات خوب در کشاورزی مازندران است که باعث شد محصولات مناسبی وارد بازار شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه سالانه 2.7 میلیون تن مرکبات در مازندران تولید می شود که افزایش 20 تا 25 درصدی نسبت به سال قبل دارد و صادرات مرکبات به کشور چین باعث شد رونق بازرگانی این محصولات ایجاد شود، افزود: این تضمین وجود دارد که مرکبات، برنج و کیوی بازار میادین تهران تا مهرماه سال آینده تامین و به موقع عرضه شود.

جعفری اضافه کرد: فعالیت ها از طریق زنجیره ها انجام می شود و تامین تا توزیع محصولات از طریق زنجیره ها صورت می گیرد.

وی خواستار ارائه مکان مناسب غرفه برای عرضه محصولات کشاورزی مازندران شد و گفت: امکان عرضه محصول به هر مقدار و با هر اندازه و قیمت به بازار پایتخت وجود دارد و در صورت امکان، غرفه تک محصولی نباشد و به عرضه چندین محصول اختصاص یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید