Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جهاد کشاورزی تنکابن خبر داد

پرداخت 213 میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در تنکابن

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن گفت: تاکنون به 159 واحد تولیدی دام و طیور و شیلات این شهرستان 213 میلیارد و 175 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش خرید نهاده ها پرداخت شد.

پرداخت 213 میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در تنکابن

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، عبداله غلامپور اظهار کرد: تاکنون 360 واحد تولیدی دام و طیور شهرستان تنکابن برای برخورداری از هزار و 934 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نهاده ها در سامانه سیتا ثبت نام کردند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن تصریح کرد: 334 واحد دام و طیور و شیلات این شهرستان برای دریافت 624 میلیارد و 240 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش خرید نهاده ها به بانک کشاورزی شعبه مرکزی، نشتارود و خرم آباد معرفی شدند.

به گفته این مسوول تاکنون به 159 واحد تولیدی دام و طیور و شیلات این شهرستان 213 میلیارد و 175 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش خرید نهاده ها پرداخت شد.

وی یادآور شد: سقف پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای دامی سنتی و کوچک، 2 میلیارد ریال و برای واحدهای دام و طیور صنعتی با توجه به ثبت سامانه پلاک کوبی و ظرفیت مرغداری ها متغیر است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن گفت: تولیدکنندگان این بخش می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید