Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

تولید 7300 تنی گوشت سفید در محمودآباد/ارزش اقتصادی 4200 میلیاردی

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از ظرفیت تولید 7 هزار و 334 تن گوشت سفید به ارزش ناخالص 4 هزار و 291 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

تولید 7300 تنی گوشت سفید در محمودآباد/ارزش اقتصادی 4200 میلیاردی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی‌زاده ظرفیت تولید گوشت سفید(مرغ گوشتی و سایر ماکیان) در شهرستان محمودآباد را هفت هزار و 334 تن اعلام کرد و گفت: ارزش ناخالص تولید این مقدار گوشت سفید 4 هزار و 291 میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه یک هزار تن گوشت سفید تولیدی مصرف شهرستانی دارد، افزود: این شهرستان ظرفیت ارسال  هفت هزار تن گوشت سفید به خارج از  شهرستان را دارد.

هادی زاده بیان کرد: گوشت مرغ حاوی فسفر است که در ساختمان دندان‌ها و استخوان‌ها نیز نقش مفیدی دارد، گوشت مرغ علاوه بر اینکه حاوی انواع مختلفی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف از جمله فسفر، اسید امینه تریپتوفان، نیاسین، ویتامین B6 و سلنیوم است و برای سلامتی انسان اهمیت ویژه دارد. 

وی تصریح کرد: تقویت استخوان ها، کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب، کاهش خطر بروز آرتروز، پیشگیری از سرطان، کمک به رشد کودکان، پیشگیری از آلزایمر، سلامت قلب و عروق از خواص گوشت مرغ است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید