Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

خرید 60 هزارتن گندم در مازندران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون ۶۰ هزارتن گندم در استان خریداری شده است و پیش بینی می‌کنیم بتوانیم به حدود ۹۰ هزارتن برسیم.

خرید 60 هزارتن گندم در مازندران

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان گفت: از تلاش همه مدیران و کارکنان سازمان در برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: تلاش مدیران بخش کشاورزی مازندران در تامین امنیت غذایی ستودنی است چراکه سفره مردم به فعالیت ما بستگی دارد و در سخت ترین شرایط توانستیم مایحتاج ضروری مردم را تامین کنیم.

عنایتی افزود: به رسم قدرشناسی و احترام، از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر مجید بهادری در زمان تصدی مسوولیت معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان سپاسگزاری می‌کنم و برای احسان عباسپور در این جایگاه آرزوی موفقیت دارم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: موتور محرکه سازمان، نیروی انسانی است و توجه به جانشین پروری مورد تاکید است و نگرش‌ها به سمت و سوی بکارگیری افراد جدید با انرژی و انگیزه جدید برود.

عنایتی افزود: نیروهای ارزشمند و اثرگذار را در هر کجای مجموعه سازمان تا سطح مراکز شناسایی و بکارگیری کنید تا با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: به دغدغه‌های کارکنان توجه کنیم و عدالت برای همه همکاران رعایت شود و حقی از کسی ضایع نشود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پیراستگی، نظافت و زیبایی محیط کار در دستورکار همه مدیران قرار گیرد و شرایط برای ایجاد محیطی بانشاط فراهم شود، گفت: شرایط و وظایف خودمان را مطابقت دهیم و اعتمادسازی کنیم تا در سایه این اعتماد به بهره‌وری مطلوب برسیم.

عنایتی گفت: حضور ما در عرصه‌های تولیدی باید افزایش یابد و همه مدیران باید حضورشان را در عرصه بیشتر کنند و این حضور موثر و اثربخش باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه کاری داشته باشند و برنامه خود را ارائه داده و بر همان اساس ارزیابی خواهند شد، ادامه داد: دانش‌بنیان کردن کشاورزی منجر به ایجاد تحول در کشاورزی استان خواهد شد و همه مدیران روی این اصل تمرکز کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: افزایش تولید و بهره‌وری و کاهش هزینه تولید با کشاورزی دانش‌بنیان محقق خواهد شد.

عنایتی با بیان اینکه ۵۰۰ روستا در طرح ایجاد تحول اقتصادی نشانه گذاری شده است و حساسیت زیادی روی این طرح داشته باشیم، گفت: شرایط امور زمین اصلا خوب نیست و بستر تولید نیاز به حمایت و حفاظت دارد تا از گزند متخلفان و زمین‌خواران مصون بماند.

وی افزود: مردم ما را زیرنظر دارند و باید دقت زیادی داشته باشیم تا اشتباهی از ما سر نزند. در تغییر کاربری ها مردم گزارش کنند تا مورد رسیدگی فوری قرار گیرد و باهرگونه تغییر کاربری بشدت برخورد می‌کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: در اجرای طرح‌های بخش کشاورزی حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم تا نیازی به پاسخگویی دستگاه‌های نظارتی نداشته باشیم.

عنایتی تاکید کرد: سطوح مکاتبات و مدیریت را رعایت کنیم و در مسیر خودمان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت بازار با جهاد کشاورزی است و باید نظارت و بازرسی را بیشتر کنیم تا مردم دچار گرفتاری نشوند، اضافه کرد: همه ما مدیون مردم هستیم و کم‌کاری ما نباید منجر به زحمت مردم شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران این را هم گفت که یک لحظه غفلت در انجام وظایف ممکن است عواقب سنگینی بهمراه داشته باشد، بازار مرغ و برنج بخوبی رصد شود و جلوی هرگونه تخلف احتمالی گرفته شود.

عنایتی با اشاره به اینکه مراکز جهاد کشاورزی مورد توجه مدیران قرار گیرد و بازدیدهای دوره ای از مراکز انجام شود تا همکاران مراکز انرژی و انگیزه خدمت بیشتری کسب کنند، تصریح کرد: مشکلات متقاضیان در شهرستان‌ها حل و فصل شود تا به سازمان نرسد تا بتوانیم فرصت بیشتری برای خدمت رسانی داشته باشیم.

وی بیان کرد: کارهای فنی و تخصصی تقویت شود و فعالیت‌های آموزشی ترویجی افزایش پیدا کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید به اینکه آفات مگس میوه و کرم ساقه خوار برنج مورد رصد و پایش بیشتری قرار گیرند و از همه امکانات برای مهار آفت استفاده شود، گفت: تاکنون ۶۰ هزارتن گندم خریداری شده است و پیش بینی می‌کنیم بتوانیم به حدود ۹۰ هزارتن برسیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید