Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد

96 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد جذب شد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: سال گذشته 156 نفر از متقاضیان توسعه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان از 96 میلیارد و 624 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

96 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد جذب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی زاده گفت: با توجه به تخصیص 41 میلیارد و 79 میلیون ریال اعتبار از محل خط اعتباری در سال 1400 (فاز 9 مکانیزاسیون)، 156 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی در شهرستان محمودآباد از 96 میلیارد و 624 میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: از محل تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، 41 دستگاه ماشین نشاکار 4 و 6 ردیفه، 96 دستگاه تیلر، 4 دستگاه کمباین، 14 دستگاه تراکتور و 1 دستگاه وجین کن خریداری و به ماشین آلات این شهرستان اضافه شد.

هادی زاده افزود: فناوری‌های نوین می‌تواند ضمن افزایش تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح، موجب کاهش هزینه‌های تولید و متعاقب آن منجر به کاهش قیمت تمام‌ شده محصولات کشاورزی شود.

وی تصریح کرد: تامین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف فراهم می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید