Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود:

3.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورودی توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع سه میلیون و 500 هزار لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

3.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورودی توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی اظهار کرد: امسال سه میلیون و 536 هزار و 333 لیتر سوخت با نرخ دولتی بین کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان میاندورود توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود ادامه داد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری، متقاضیان فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و ارسال درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

علوی با بیان اینکه از این مقدار سوخت، سه میلیون و 455 هزار و 333 لیتر نفتگاز و 80 هزار و 885 لیتر نفت سفید بود، اضافه کرد: این مقدار سوخت برای انجام عملیات زراعی کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی و باغی، مرغداری ها، دامداری ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش های کشاورزی بین بهره برداران توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: بر ‌اساس قانون، متقاضیان مطابق با جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط و متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در فصل زراعی نباید پس از صدورحواله سوخت زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکت‌های توزیع صرف کنند، گفت: به کشاورزان توصیه می‌شود برای دریافت سوخت نفتگاز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند تا پس از بررسی و ارجاع به شرکت پخش فرآورده های نفتی اقدامات لازم هرچه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید