Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

قلع و قمع ۸۰ تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد/ عزم جدی جهاد کشاورزی برای مقابله با زمین خواری

80 تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستاهای ملاکلا، سرخ رود غربی و حاجیکلا سفلی از توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد قلع و قمع شد.

قلع و قمع ۸۰ تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد/ عزم جدی جهاد کشاورزی برای مقابله با زمین خواری
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی زاده اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی زراعی و باغ ها و برابر دستور دادستانی، با حضور نیروی انتظامی و اکیپ گشت 131 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، 80 تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستاهای ملاکلا، سرخ رود غربی و حاجیکلا سفلی از توابع بخش سرخ رود این شهرستان قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: با اجرای این احکام، 24 هزار مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

هادی زاده با تأکید به اینکه جهاد کشاورزی با کسانی که امنیت غذایی مردم را تهدید کنند، هیچ تعارفی نداشته و با آنان برخورد قانونی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مالکین اراضی زراعی و باغی بایستی قبل از هرگونه تغییر کاربری زمین های خود، برای دریافت مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

این مقام مسوول با اشاره به اجرای ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی این شهرستان، گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه 131 و با دستور مرجع قضایی در این شهرستان، تغییر کاربری و بنای غیرمجاز قلع و قمع و اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید