Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر:

2300 هکتار دیمزار بهشهر بیمه شد/ انجام بیمه حتی در روزهای تعطیل

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از انعقاد قرارداد بیمه با کشاورزان بهشهری در 2 هزار و 295 هکتار دیمزار این شهرستان تاکنون خبر داد.

2300 هکتار دیمزار بهشهر بیمه شد/ انجام بیمه حتی در روزهای تعطیل

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی بهشهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن پایان تمدید مهلت بیمه محصولات پاییزه و تاکید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر پوشش حداکثری بیمه زراعت های گندم و جو در مناطق اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیر و معاون فنی و روسای مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان موقت مجری طرح در روز جمعه 29 بهمن امسال با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر نسبت به انجام بیمه کشاورزان طرف قرارداد اقدام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر بیان کرد: با توجه به ابلاغ پروژه جهش تولید در دیمزارها در سال زراعی جاری تاکنون 90 درصد سطح ابلاغی این شهرستان در قالب قراردادهای منعقده در سامانه ثبت و در 2 هزار و 295 هکتار قرارداد بیمه با کشاورزان منعقد شد.

وی گفت: 27 درصد سطح اجرایی پروژه جهش تولید در دیمزارهای استان به این شهرستان اختصاص دارد و 7 هزار هکتار از دیمزارهای شهرستان در قالب این پروژه به کشت انواع محصولات پاییزه اختصاص یافت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید