Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر خبر داد

پایش 3 هزار واحد فروش محصولات کشاورزی در بابلسر/ 158 واحد متخلف به تعزیرات معرفی شد

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی تاکنون 3 هزار و 56 مورد پایش از فروشگاه های عرضه کننده محصولات انجام شد.

پایش 3 هزار واحد فروش محصولات کشاورزی در بابلسر/ 158 واحد متخلف به تعزیرات معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حمیدرضا رحمانی اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی تاکنون، 3 هزار و 56 مورد پایش از فروشگاه های عرضه کننده محصولات کشاورزی شهرستان بابلسر انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با بیان اینکه یک هزار و 97 تذکر شفاهی به فروشندگان داده شد، تصریح کرد: 158 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع و 2 واحد متخلف نیز پلمپ شد.

این مسوول با اظهار اینکه برای جلوگیری از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود، گفت: تیم های بازرسی به طور روزانه بر توزیع و فروش کالاهای اساسی کشاورزی نظارت می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر افزود: 302 مورد بازدید از واحدهای خبازی این شهرستان انجام و 33 پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع  شد.

وی با اشاره به ارزش 14 میلیارد و 300 میلیون ریالی پرونده های ارسالی به تعزیرات، گفت: بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و تنظیم بازار به صورت مداوم برای ایجاد آرامش در بازار اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید